ALGEDRA İç Tasarım fikrini nasıl açıklıyor? Bu, birçok kişinin cevabını aradığı bir soru. İç tasarım departmanının başkanı Mühendis Tareq Skaik'in iç tasarımın temellerini, iç tasarım temelleri üzerine tasarım ve ALGEDRA vizyonunu ayrıntılı olarak açıklayacağız.
Müh. Tareq Skaik, mekandaki konforun ve dekorla uyumluluğun bir iç tasarımcının başarması gereken önceliklerden biri olduğunu açıkça belirtti. Tasarım sürecine katılan birçok faktör nedeniyle çok zor bir ikilem olmasına rağmen, ALGEDRA bu ikilemi konutta rahatlık sağlayarak ve aynı zamanda tasarımdaki estetik faktöre ve kombinasyona dikkat ederek çözdü.
Ayrıca çalışmalarımızla, boyutlarına bağlı olarak arazi şeması ve mobilya işlevselliği ve ekipmanının sırası, seçeneklerde çeşitliliğin sırlarını ortaya koyuyoruz ve alandaki hareket ve kullanım kolaylığı adına alanındaki tüm zorluklar için en iyi çözümleri sunuyoruz. Çalışmlarımız mobilya ve teçhizat içeriyor ve bu alanı sakin, konforlu ve tüm koşullarda estetik standartlar için mükemmel kılıyor. Özellikle iç detaylar, ham maddeler ve bunların nasıl kullanılacağı ile ilgili tüm mimari ve iç detaylar üzerinde sınırsız geniş algılama ve farkındalık, mobilya; standartları, iç mekandaki işlevselliği, renklerine göre dağılımı aydınlatma dağıtımı, çiçek koordinasyonu ve alan için gerekli diğer aksesuarların koordinasyonu gibi diğer gerekli şeyleri içerir.
21. yüzyıl, Akdeniz'in ortak renk ve oryantal aletlerinin ve süslemelerinin bir karışımı olan iç dekorasyonun entegrasyonu ile gösterildi. Geçmişten günümüze Romen dönemlerinden veya Yunan, Asur'dan semboller ve süslemeler eklemek ve onları yerli birimlere dönüştürmek gerekmektedir.
İç tasarımda yaratıcılığın sınırı yoktur, çünkü tasarımın kendisi güzel bir portre oluşturmak için birlikte çalışan iç tasarımcılar ve mimarlar tarafından tasarlanmıştır.
Mühendis Tareq Skaik'e göre, her türlü sanat ve bunları bu modern çağ için kullanmak, dekorun en zorunu elde etmek için parlak bir adım. Romanya ve Yunanistan'ın antik anıtları ve heykelleri (Amfi tiyatro ve Arc de Triomphe ve sütunlar) birçok fikre ilham veriyor ayrıca estetik ve yenilikçi bir tasarım standardı olarak kabul ediliyor. Bu dekor, birçok insanın iç tasarımı duvar resimleri, kumaşlarla süslemesi için cazip, halı kaplı mozaik zemin, boyalı tavanlarla birlikte artık yaygın bir şey. Çeşitli çizimlere sahip büyük vazoların varlığı ve Yunan mobilyalarının ölümü ile yazıtlar ve çizimler hala bronz olan ve yumuşak mobilyalar ile birlikte altın ve gümüş ile dekore edilmiş yüksek kaliteli ahşap üzerinde korunmaktadır. Yunan dekorasyonu iki tip dekor içerir: kıvrımlı dekorasyon ve kıvrımlı çizgi ile karakterize edilmiş mimari.
Barok, Rönesans döneminde bulunan bir stil. Bu stil, oval şekilli bir oda ve yaylar ve aşırı süsleme ve tespih dekorasyonu, bitki yaprakları ve Çelenkler ile karıştırılmış kavisli şekiller ile karakterize edilmiştir. Bu dekorasyon tarzı lüks ve büyüleyicidir ayrıca canlılığı etkiler. Barok dekorasyonlarda kullanılan en önemli unsurlar, bu tarzda zorunlu olan altın kullanımıyla oturma odalarında lüks ve pahalı süslemeler ve yakut ve zümrüt renkleridir. Kadife kumaşlar bu tarzda en yaygın olanıdır.
İç tasarımda en yaygın olan ve insanların en çok tercih ettiği bir başka sanat biçimi de İslam mimarisiyle ilgili olan arabesk sanat, ancak daha önce Gotik mimari tarafından bulunmuş ve İslami dönemlerle, özellikle de Abbasi döneminde gelişmiştir. Sanatın altın çağı olan sanat eserleri, daha sonra insanların canlı şekil ve çizimlerinden arınmış olarak karakterize edildi, doğa mobilyaları ve çizgileri, sadece mobilyada değil, aynı zamanda ışık kırıcılarda da bitkilerin delinmesi ve çizimleri ile domine edildi.
Mühendis Tareq Skaik, modern dekorların iç tasarım endüstrisine hâkim olmasına rağmen, Arap iç dekorunun içerdiği Arap evlerinde Kur'an tutucu, aydınlatma üniteleri gibi bazı süslemelere ek olarak Arap tarzı bir köşenin durduğunu da sözlerine ekledi. Bu iç tasarımda, en ince ayrıntılara dikkat edin, çünkü tüm dekor tavan, zemin ve aksesuarların birbirine bağlı olduğu mozaik bir sanat eseridir.
Öte yandan, Rönesans dönemi (klasik, modern klasik ve İtalyan) modern iç tasarımın esinlendiği ana kaynaktır, modern klasik dekorda ortaya çıkan dekorasyon ve tasarım karşılaştırılmasında bir model olarak kabul edilir. İç tasarımda güçlü bir şekilde var olan mevcut doğa renkleri ve çoklu geometrik şekillerin hakim olduğu ve geleneksel tasarım yöntemlerinden biri ahşap, taş ve fayans gibi malzemeler arasındaki kontrastı karıştırmaktadır.
Hiçbir şey renkler kadar önemli değildir. Mühendis Tareq Skaik için, her rengin kendi karakteri ve psikolojik ve duygusal etkisi olduğu için mekana canlılık katmanın en iyi yöntemdir. Bu yüzden zengin ve etkili renkler kullanmak önemlidir.
Son olarak, Mühendis Tareq Skaik, uyum sağlamak için aynı grubun yemek odası için sandalyelerin farklı bir modelden bir masa ile kullanılması gibi mobilyaların farklı stillerle uyumluluğu ile kalite ve zaman arasında bir araya getirilerek kontrastın sağlanması gerektiğini belirtir.